Tervetuloa minun marsu sivuille! Minä olen Love-marsu ;) teen tänne kaikkea hauskaa, ja myös täällä on tietoa minun marsuista :) Muista että kopioiminen on kielletty, sillä jotkut kuvat on ottamiani!

Tässä on meidän Aapo:

1780668.jpg

Ja tässä on meidän Eetu:

1780673.jpg



Kun luette tätä sivua varmaan ihastutte tähän marshuihin myös, sillä pidan TODELLA paljon marsuista! saatte kommentoida, mutta kiltisti!

Minulla on yksi Amerikan Crest marsu joka on puna-ruskea ja sillä on semmonen rusetti päässä, ja se on valkoinen, sen nimi on Aapo. Ja minulla on myös yksi ihan musta, Skinny kantaja ja sen nimi on eetu. Eetu on nuorempi kuin aapo. Molemmat ovat poikia joten ne aika paljon "tappelee". Sentakia ne ei voi olla samassa häkissä ;(

MARSUT OVAT SÖPÖJÄ!!!!! ja hölmön näköisiä :P XD

Haluatteko osallistua minun tekemääni marsu kisaan! tässä kisassa minä ja itse te tiedä(n)tte osaatteko te hoitaa marsuja jne. Tässä kisassa on viisi kysymystä joihin vastaat oikein ja saat pari marsu kuvaa! Jos et halua marsu kuvaa voit esim. pyytää Bratz, winx.. yms.

Kysymykset kuuluvat näin:

1. Kuinka monta kertaa marsujen häkki(t) pitää putsata?

2. Milloin on annettava C-vitamiini?

3. Onko marsulla napa? ( vatsaa kyllä tai ei )

4. Mitä marsut syö?

5. Mitä pitää tehdä jos marsu alkaa tapella toisen ( poika tai tyttö ) marsun kanssa?

Siinä oli kysymysket joihin voit vastata kommenteissa, mutta heti, kun olen nähnyt vastauksesi niin poistan kommentin, ettei jotkut katso vastauksia sinulta!

 

Aapo ja Eetu